| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW M3 e90
|
9 besök senaste veckan (2135 totalt) |
|
Säljer nu min M3 E90 2011 LCI SV-såld på ca 8500 mil. Jag köpte bilen i mars 2024 av en äldre herre som hade haft bilen sen 2015. Jag är antingen 3 eller 4 privata ägarn. Spec: DCT/DKG Svart inredning Servad som den ska Silverstone metallic lack 19 tums org fälgar Bluetooth musik original Michelin cup 2 däck runt om ca 8500 mil SV-såld Bilen är helt original förutom avgassystemet Sitter på ett supersprint F1 race exhuast som låter magiskt (värt över 70000kr på schmiedmann, Original avgas följer med) Följer med KW-sleeve sänkningskit till bilen som jag aldrig han sätta på. Finns bara 12st SV-sålda 2011 modeller i Sverige kvar enligt transportsyrelsen. Stått i varmgarage under mitt ägande och förmodligen från förra ägarna med. Ej vinterkörd Sätter ett pris på 590.000kr då den har en bra historik, sällsynta och lär bara gå upp mer i värde. Bilen finns i Kalmar Mvh Benjamin Osmanovic _________________ Benjamin Osmanovic |
||||||
|
Re:
Snarare någon som tidigare sålde den under marknadsvärde?
_________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||||||
|
Re:
Hasse hade väl snarare satt den rimligt i pris på 475. _________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||||
|
Re:
Rimligt är vad någon är beredd att betala och det finns bara 1 till "lågmilad" ute på blocket hos en firma, de begär högre pris än TS. Så priset man sätter är oftast om man vill sälja snabbt eller om man vill hitta rätt köpare och vänta ut marknaden. Nu vet jag inte ens vem TS är eller hur han tänker, men han letar uppenbarligen efter en specifik köpare, personligen skulle jag inte betala över 500 för egen del
Lycka till!
_________________ Damir Sejdic BMW M3 E36 3.2 Köhler racing Megane RS Kirfel Adenau BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport 3x Evo EVO's |
||||||
|
Re:
För att jag tycker att det är för jävligt när någon reggar ett konto, och därmed inte har bidragit positivt till det här forumet tidigare, i syfte att tjäna ganska mycket pengar på bekostnad av en entusiast. Men det är en tacksam bil att göra det på eftersom bilen såldes innan den kom ut på annons och därmed finns det ingen spårbarhet (sett till priset). Sen att du inte delar min åsikt kan jag leva med. _________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||||
|
Ja hade den rackare bara kommit ut i lite mer i dags ljus innan sommaren så skulle man ju kanske get 500 000 för den. Synd men nu får jag väl dras med min f80 ett tag
_________________ pelle kraemer Seat Leon jtcc 10* Clio sport 172 01* Evo ix 06* Gr yaris 21* M3 15 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
9 besök senaste veckan (2135 totalt) |