|
timolo
Olofström
Här sen Jun 2004
Inlägg: 142
Trådstartare

23 Okt 2004 17:58
_________________ Tim Olofsson
|
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194

23 Okt 2004 18:26
Ball bil om man nu bara kunde läsa japanska så man tom förstog vad dom skriver så
_________________ Nu Porsche 996 Turbo.
Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696

23 Okt 2004 18:27
Eftersom jag tillhör nord/sydfalangen anser jag att Ringenmärket är felmonterat...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929

24 Okt 2004 00:34
första bilen i historien som har en "stylingvinge som orginal..
är det dalhems eller autostyle som fått "sponsra"
_________________ Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
|
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3352
_________________ :: Mikael Lindqvist
|
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1019

24 Okt 2004 12:56
Rätt nice, fast som sagt bakvingen...
Men värst är väl ändå scoopet på motorhuven
Flyger väl in albatrossar där utan att man märker något...
_________________ Johan Meissner
|
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883
Moderator

24 Okt 2004 13:15
Är det  på nyckeln också?
_________________ /Anton Lillsund
|
Zolektric
Här sen Maj 2004
Inlägg: 973

24 Okt 2004 13:59
 värkar vara så...det ger minst 10 hk till
_________________ Björn Hansson
|
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856

24 Okt 2004 14:28
| Johan Meissner skrev: | | Rätt nice, fast som sagt bakvingen...... |
| Japanerna skrev: | | The rear spoiler where the high mount wing stay supports the lightweight carbon make wing. Passing wind tunnel experiment and the high-speed travelling test, it assures lift balance, actualizes the occurrence of the rectification effect and down fourth effectively. The angular adjustment of 2 stages is possible. |
| Japanerna skrev: | The crossbar which strengthens the body rigidity around the rear suspension installation section inside the trunk room was installed.
Adoption of the front strut tower bar collectively, it contributes to the improvement of travelling stability largely. |
_________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
|
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856

24 Okt 2004 14:40
_________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
|
Wiklundh
Karlstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 370

24 Okt 2004 18:47
| Anton Lillsund skrev: | Är det på nyckeln också?
 |
Nix det är det inte.
_________________ /Michael Wiklundh
Porsche Boxster S.
|
Wiklundh
Karlstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 370

24 Okt 2004 18:49
| Johan Meissner skrev: | Rätt nice, fast som sagt bakvingen...
Men värst är väl ändå scoopet på motorhuven
Flyger väl in albatrossar där utan att man märker något... |
Scoopet sitter där av en anledning i alla fall.
Men man kan få in fåglar där om man har otur,hehe.
_________________ /Michael Wiklundh
Porsche Boxster S.
|
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194

24 Okt 2004 19:12
yepp jag har klippt en fiskmås med det där skopet var en rätt intressant upplevelse kan jag ju säga
_________________ Nu Porsche 996 Turbo.
Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
|
Maciek Matwiejczuk
Göteborg
Här sen Jul 2003
Inlägg: 3800

24 Okt 2004 20:35
Jag tycker att den är fräck , vingen och skopet kan man diskutera om det är snyggt eller inte men det sitter där av en viss anledning
_________________
--VVTS--
|
Johan Meissner
Stockholm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 1019

24 Okt 2004 21:36
Ja, jag tycker helt klart bilen är nice!
Men att ett sådant stort scoop på huven skulle vara nödvänligt för annat än utseende köper jag inte.
_________________ Johan Meissner
|
Wiklundh
Karlstad
Här sen Nov 2002
Inlägg: 370

25 Okt 2004 07:46
Sitter en IC under scoopet som vill ha luft för 335Hk.
_________________ /Michael Wiklundh
Porsche Boxster S.
|
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3615

25 Okt 2004 07:52
Stajlingnät  Så slipper ni fåglarna i motorrummet
|
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3484

25 Okt 2004 12:37
Är det R-däck orginal  isf kanske det kommer att finnas mycket reservdelar på tippen om ett tag
_________________ Johan Carlsson
Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
|
Fredrik L
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 617

29 Okt 2004 15:52
blev omkörda av dessa vid ett flertal tillfällen på ringen i våras , en hel delegation japaner var där och en 3-5 (svårt att säga) st sånna där vita imprezor , blev omkörd av en vid hatzenbach , och kunde inte längre se den när jag kom ur hocheichen (blir det väl) , sjukt snabba .... sen är jag ju en snigel iofs
|
Klas NSX
Yngsjö
Här sen Nov 2002
Inlägg: 454

29 Okt 2004 17:10
| Jovani skrev: | Är det R-däck orginal isf kanske det kommer att finnas mycket reservdelar på tippen om ett tag  |
Det är samma däck som sitter på moderna NSX-R och finns bara i 3 dimensioner. 215/40/17, 225/45/17 och 255/40/17. Honda säger att det inte är R-däck utan ska ses som snäppet över jättesportiga däck. Flummigt men kanske inte värre än på annat håll. Bridgestone RE070 heter de.
_________________ /Klas Pihl
|
|