Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7 besök senaste veckan (1593 totalt) |
Yaris gr gen 2 deals?
Hej glada rejsare! Tänkte förhöra mig vad ni fått till för deals på yaris gr gen 2, även intresant höra vilken procent ni fick på gen 1. Gen 2 bilen börjar byggas prel jun/juli, tidigast sv lev sept: Fick följande från första handlaren, tycker det borde gå pressa mer, vi kanske kan gå ihop o handla från samma o pressa pris? 643900, härifrån 18000 rabatt. Nettoprissatt från början sa handlaren, 10% måste väl ändå gå fixa? _________________ Per thörnblad |
Hej!
Tycker prisbilden är helt skev på nya Yarisen. Ja, det är mycket bil. Är det mer bil än nya Golf R? M240 xdrive? Tveksamt. 650+ för automaten. Som tack gud inte är en CVT men ändå. Är jag gammal och grinig, eller är det bara väldigt mycket pengar? _________________ Alvin Trokic |
När man ser priserna på GR86 så är jag inte förvånad.
Yaris är alltså 80k billigare än Supran? Nu kommer väll aldrig Toyota "GT3" till EU men den drar iväg den med säkert ![]() Men vill ha faktorn är på maximum! _________________ Mumba Svensson Instagram: EvoSupra21 |
Dom kanske inte vill/kan sälja så många för att det inte ska påverka deras totala CO2 för mycket? Bötesbeloppen är rejält tilltagna
Synd iaf, det kommer nog bli en rätt ovanlig syn. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7 besök senaste veckan (1593 totalt) |