| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: BMW330i e46 cab Manuell
|
1231 besök totalt |
|
Dags för byte av cab. Köpte en fyrsitsig men då ändå inte alla får plats med vagnar och andra barntillbehör blir det byte till 2-sitsigt igen. BMW 330i Cab årsmodell 2001 svensksåld och bra servicehistorik utan direkta fel men såklart ser man att den inte är ny. Har rullat 21000 mil och är manuell. Hade bilen på lyft senast i helgen för bussningsbyte och den är helt rostfri Mycket utrustning med bla 2-färgat skinn på M-sportstolar, elhissar, elcab, farthållare, regnsensor, H&K mm. Bilen är original sånär som på H&R-fjädrar och en Eisenmann rostfritt avgassystem. Helt klart trevligt ljud i sexan . Har riktigt M3-fälgar jag låtit intera svarva ned naven på så dom passar och bra däck. Finns även en hardtop med snyggt svart innertak
Jag har först och främst ordnat kända fel (oftast innan det behövts) med tex bussningar fram och kylsystemet. Nästan allt i kylsystemet är nytt i förebyggande syfte. Håller perfekt temp även vid 32 grader ute och kö. Dom brukar ligga strax över 100000:- på blocket som jag gärna undviker. Ser gärna att någon bmw-entusiast köper den och släpper den gärna billigt då Rejsapris 90000:-
[/img]
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
|
Gör ett försök med 85000:- innan den blir avställd inför vintern
Obs jag har hardtop till så kan både köras och förvaras utomhus på vintern även om jag inte gjort så _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
![]() |
SÄLJES
|
1231 besök totalt |