Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
14 besök senaste veckan (743 totalt) |
2024-09-08 SMC 4, SYAB raceway.
Den sista deltävlingen i Smålandscupen kördes för ett par veckor sen och nu har jag fått ordning på bilderna. Som vanligt det här året gick det trögt med anmälningar i början, men togs sig rejält på slutet. Så jag tror det runt 35 startande i slutänden. I allt möjligt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Hade visst 6 kvar...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Annars hittar du ett gäng till här https://www.facebook.com/media/set/? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Ja, just det, fick följande svar Det är en crosskart med r1 motor från -04
Hemmabygge ej byggd av mig men jag har modifirat den så den ska passa bättre på asfalt. ovanpå sitter det en corolla sprint coupe från 1970 som varit avställd sen -80 talet så golvet var obefintligt så det passade bra att kapa bort. Väger ca 550kg jag har inte så många byggbilder men här är något ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Re:
Tackar för grävandet. Gröna Toyan på bilderna behöver också lite dagsljus. Har inte hittat någon info om det bygget helller mer än kommentarer i trådar och rykten ![]() _________________ Stefan Söderstedt |
||
Re:
Mer traditionellt bygge, bara att det sitter en MC motor under huven (fram), ingen värsting motor, men riktig kvick. Ascool den också! _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||
Re:
Om man heter Rod, har man något annat val än att bygga fräna bilar då? _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
14 besök senaste veckan (743 totalt) |