Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (6144 totalt) |
Re:
Det har jag inte tillgängligt just nu, ganska mycket vill jag minnas. Behöver nog gräva djupt i arkiven för att hitta det. Men om robber inte har ställbara camberplates så tänker jag att det blir den caster det blir. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||||
Re:
Tack missade dock detta tyvärr, just fått tillbaka bilen hyffsat liknande värden dock mindre Camber för mig men har inga camberplattor _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Re:
Ja, men då kanske man vill ha mer statisk camber. Kan man inte ställa camber så kvittar det ju såklart,,, _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Lite härligt glapp har uppstått vänster fram.
Nytt fjäderbenslager kommer om några timmar så blir att byta imorgon. Känns dock som väldigt mycket glapp, kolat allt men allt sitter och inget ljud på andra sidan YT länk funkar inte men länk här> https://www.youtube.com/shorts/P6_8G ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Bytt lager frsm och glappet försvann
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Bilen har nu fått sig en ny ventilkåpspackning, har nog bytt det på alla BMWs jag har haft genom åren.
Besiktigad också men strax efter kom ett "klonk" från bakvagnen. Har en ny bakvagnsbrygga jag tänkte klä på med nya delar. Nya delar som i bussningar, leder etc. Tanken är att köra allt i Polyutheran då bilen kommer att bruxas en del också. Tror alu blir för stumt'? Bara köpt 90SH Poly till de 4 stora delarna. Någon som kan rekommendera något till resten? Kulleder föredras ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
Som sig bör så är den nu till salu.
Finns ingen tid att mecka eller köra. Jag kommer tillbaka om några år. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 1 besök senaste veckan (6144 totalt) |