Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nybörjarsvängåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (1477 totalt) |
Well said! _________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||
Kloka ord. Just därför kör jag en liten gul plåtbalja till vardags, och en liten gul plastbalja till helgen. Min flickvän är inte heller Salma Hayek. Men alltihop är precis det jag vill ha i mitt liv. |
||
Men inte till all vardagskörning då utan för lite mer speciella tillfällen som jag förstår det? Vad jag är ute efter är att om man har en bil som som skall funka som både banbil och som 100% vardagsbil, tycker i alla fall jag att det är roligare att ha en nyare och vassare bil. Men om man har möjlighet/trivs med att ha två bilar, så så kan det ju bli mer kompromisslöst med en äldre bananpassad bil.
_________________ Johan B |
||
Nej inte till vardags Då har jag annan bil 😊 _________________ Daniel allegri |
||
Min syn på M2:an (f87) är att det är en kul bil att köra både på gata och bana, detta i kombination med att den är komfortabel och någorlunda praktisk.
Så bruksvärdet blir hyfsat stort, funkar för mycket. Däck och bromsar går det åt vid bankörning som nämnts tidigare. _________________ Freddie Tydal |
||
![]() |
Nybörjarsvängåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (1477 totalt) |