Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1375 besök totalt |
Första mötet med ringen.
Nu har det hänt, jag blev ordentligt frälst i helgen. Man har ju hört hur alla pratar om denna ringen på träffar och i forum men aldrig förstått hur man kan bli helt lyrisk över en bana. Men efter denna helgen känner man sig precis som när man kom hem efter första dejten, man kunde göra vad som helst för att få träffa henne igen. Vilken stämning, vilka bilar, det gick inte hålla sig från att ta ett varv i hyrbilen( Ford Galaxy TDI). Vilken bana! Jag lovade mig själv att detta absolut inte var den enda gången jag besöker Nürburgring, men nästa gång dock i en lite mer potent bil. Ursäktar detta inlägg då säkert 90% av alla här redan upplevt detta men jag var tvungen att skriva av mig lite. _________________ Johan Börjesson |
||
Skulle snarare beskriva det som, ett enda besök och man fick en gummisnodd monterad på kroppen. Fel ord eller bild så känner man draget. ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
Ibland, när jag tittar på kontoutdraget, tycker jag att det borde finnas ett "Bilgalningar Anonymus" att gå till. Alltså inte bara Ringen, då. Tänk er möte där "Jag heter Karl Johansson och nu har jag inte läst en biltidning på 7 veckor.", applåder och uppmuntringar. Någon har haft ett återfall och köpt en uppsättning Koni, o.s.v. O.s.v. Kanske inte rätt forum att framföra dessa ideer på ![]() _________________ Johan Rådlund |
||
Nä det var inte jag. Jag körde någon fransk sak. Tror det var en Megane. ![]() ![]() Men jag körde faktiskt bara ett varv. Banan var ju stängd nästan hela tiden. ![]() _________________ Anders Dauner |
||
Det är http://www.jirhall.com _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1375 besök totalt |