Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (3401 totalt) |
Fyller på med lite mer delar som jag inte har användning för.
Bud & frågor tar vi via 073-8395718. Kan skicka mer bilder om det är något spec ni vill se på. Delarna finns i Arvika & ni får komma med realistiska bud på delarna. Finns annonsen kvar så finns delen kvar. Bränslepump. Den röda i bilderna. Den var monterad i bilen då jag köpte den 2016. Fungerat utan problem, bytt eftersom jag tänker gå över till E-85. Kontaktstycke följer med. ![]() ![]() S50-S54 stödgördel från PPF. Provmonterad, distanser & 12.9 bult som är dragna en gång. Följer även med 2 st ombyggda fäste för oljepickup om man åker S54. ![]() Rattnav. Luisi, "airbag" utan kablar osv. ![]() S54 kolvar o stakar, 11mm bultar, så de är från den senare versionen. Kommer från en motor jag inte har någon info om, ser ok ut. Kolv ringar måste bytas ut. Finns märke i en kolv. ![]() Kolv med märke: ![]() Svängningsdämpare S54. ![]() Kolvar o stakar som kommer ur min 2002 motor. Har levt ett hårt liv med kompressor, turbo & 22000mil. Men ser riktigt fina ut. ![]() ![]() Kopplingsarm BMW ZF GS6-53, med lager. ![]() DCT låda som inte blev såld. Z4/335. Säljes som reservdels låda. Lådan saknar lameller/mellanskivor/TCU. Annars övriga delar kvar. Parkdelite (plast). Någon extra korg till koppling. Säljer även lösa delar om någon är intresserad. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kopplingsslang till M3 E46. Ersätter slangen inne i kupén. Ny, köpt på J-spec. ![]() S54B32 ventilfjädrar + retainer. OBS! Saknar en inre fjäder, annars komplett. ![]() Verktygsväska Parat. Bra kvalité, väldigt lite använd. Perfekt att ha då man tex ska på en trackday. 470*210*360, hjul, lås o 2 nycklar. Pris på Proffsmagasinet 5197kr, säljes till högstbjudande. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||
Hej Jonas. Storleken är 20M (20 grader, size M) om jag läst info rätt? Kom med ett vettigt bud, så kommer vi säkert överens. //Lasse _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||
Hej Jag tror tyvärr den blir för liten då. Ska passa för 100kg och 194 cm _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
2 besök senaste veckan (3401 totalt) |