Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (7917 totalt) |
|
Pålastad och klar för resan hemåt
Sorry för dålig bild kvalitet men mina bilder är i HEIC (Endast för bildfiler med filändelse: gif, jpg, jpeg, png eller bmp _________________ Michael Bjerkén |
Då min bil egentligen saknar stolar fick jag leta lite tittade på Tillett (DYRT) Men hittade ett par i UK så förra veckan kom de har provmonterats passar perfekt! bredden var det största problemet
![]() ![]() _________________ Michael Bjerkén |
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
Trackday GTR
Då var det premiär på bana i Eskilstuna bilen var lite tjurig men startade till sist! Vilken härlig känsla stolarna blev perfekt ny växelspak tillverkades och satt perfekt i handen i sista minut kopplades tutan in därav kablarna ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Bjerkén |
Hej
Till slut har jag fått den på gatan ! blev många mil i somras bland annat en tur till Bålsta Meguiars car and coffe samt några svängar till jobbet såklart. Går lite fett så nästa projekt blev att hitta lämplig mappare som kan Emerald fick tips om 2st PBZ uppsala samt en rekomenderation från Emerald England om TS Motorsport återkommer om detta ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Bjerkén |
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (7917 totalt) |