| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: sportig sleeper: Rover 620 ti turbo 200 hk
|
6 besök senaste veckan (1852 totalt) |
|
Vi tar väl det viktigaste först 16v Turbo motor på 2 liter , 200 hk 0-100 7,5sek , toppfart 235 km/h ( var väl fina siffror 1997... 🙂 ) Torsendiff i lådan En av väldigt få 620Ti i trafik i landet, bygger på Honda accord gen 4 eller 5, så fin hjulupphängning mm Rolig bil med diff i lådan som std och en av de bästa motorerna Rover tillverkat Mycket snabbare och roligare än den ser ut Bilen har fått en ordentlig genomgång efter att ha stått en tid Bilen har gått 15600 mil Motorn utbytt vid 2000 mil så den har alltså bara gått ca 13000 mil Fullstämplad servicebok Helt Ny bensintank och bränslepump, bränslefilter Ny kamrem Ny Olja, filter tändstift Bytt kylarvätska och bromsvätska Påställd, skattad och besiktad utan anmärkning Bra bil som kan bli en riktigt fin originalbil för en entusiast Finns såklart mindre skavanker som en spricka i rutan och mindre lackdefekter, men inget som stör direkt och upplevs som en hel och fin bil https://www.aronline.co.uk/ar-cars/u Utrustning Skinnklädsel Styrservo Elhissar Elspeglar Ac (går ej) Centrallås Original larm Elantenn Abs Dubbla airbags Glastaklucka - el Pris 24.500:- Vore trevligt om någon tog hand om bilen så den får leva vidare
_________________ // P e r r a P e r _ F o h l s t r ö m |
||
|
Re:
24 500 kr på Blocket. Där finns fler bilder också. https://www.blocket.se/annons/stockh _________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||
|
Re:
Sorry. Jag var så uppretad på blockets idiot-app som bara hänger sig och buggar HELA tiden att jag missade det. Skönt det finns folk som hjälper till här. I mina ögon totalt obegripligt att ett så lönsamt företag som blocket inte kan kosta på sig en app som fungerar ordentligt... 💩 Uppdaterat med pris nu, rejsa-folk får såklart pruta lite 🤗 _________________ // P e r r a P e r _ F o h l s t r ö m |
||
![]() |
SÄLJES
|
6 besök senaste veckan (1852 totalt) |