Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Blir utloggad väldigt ofta
142 besök totalt
Kymi
Kristianstad
Här sen Sep 2007

Trådstartare
Som skrivit,blir utloggad fastän jag vil förbli inloggad och klickar i rutan.Loggade in igår,och fick logga in även nu idag.Är det bara jag som har detta väldigt I-landsbekymmer tro

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Prova radera alla cookies på rejsa.nu thumbs up

Stockholm
Här sen Nov 2002

Kymi skrev:
Som skrivit,blir utloggad fastän jag vil förbli inloggad och klickar i rutan.Loggade in igår,och fick logga in även nu idag.Är det bara jag som har detta väldigt I-landsbekymmer tro

Vad för enhet, operativ och läsare?

Köpte nyss en ny dator, och jag måste gå in på inställningar för microsoft edge och skriva upp alla domäner etc där jag vill vara kvar eller automatinlogga.

Kristianstad
Här sen Sep 2007

Trådstartare
Rolle Scirocco skrev:
Kymi skrev:

Vad för enhet, operativ och läsare?

Köpte nyss en ny dator, och jag måste gå in på inställningar för microsoft edge och skriva upp alla domäner etc där jag vill vara kvar eller automatinlogga.

Detta händer väldigt olika.Ibland går det månader emellan gångerna,idag gick det bra,för att ibland hända flera gånger i veckan.
Jag är datoranalfabet,är stolt att jag kommer ut på nätet hyffsat enkelt.Så svåra frågor undviker jag gärna

Blir utloggad väldigt ofta
142 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande