Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8240 besök totalt |
_________________ ![]() |
||
Det blev ju prima!
![]() En sak bara - ID tycker jag borde byta namn till Position eller nått sånt! |
||
Kanon!
![]() Men den lilla texten uppe i vänstra hörnet som visar hur det är sorterat, visar inte en söksträng för mycket eller är det något som jag inte fattar??!? ![]() Det vore kul att ha en kolum till: AWD, FWD, RWD.. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
1.
ID - nu står det "Pos" istället 2. Du kan ha en sekundär sorteringordning. Om det är på SS-tid o hk så lär inte den sekundära göra mycket (inga bilar som går på exakt samma tid men har olika effekt) MEN om du sorterar på däckstyp o SS-tid så kan du få en lista med all r-däck bara först o sen gatdäck. Eller klass och tid... Osv... 3. AWD osv är ju KLOCKRENT! Är redan på väg in.... Tänkte göra ett webformulär så man kan mata in sina egna tider sen osså i sommar ;-) Hörde jag någpn säga get a life? ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Hmm e fortfarande inne på att eventuellt knåpa ihop ett litet program för att visa/söka poster m.m. för bl.a. superstagetider (kanske även en modul för ringentider) med import/export till t.ex. html m.m. ska forska lite i saken imorgon... I längden skulle det kunna bli ganska mycke kul och matnyttigt i programet...
![]() |
||
Kanon, nu slipper man leta tidningen i fortsättningen.
![]() Glöm inte peta in den där BMW:n (volvon ![]() |
||
Bra initiativ att ta fram listan i digital form.
![]() Bilen på plats 60: 60 Ford Sierra Cosworth -92 340 hk Ingen uppgift ?? Goodyear Eagle 215/40 ZR17 1:34,9 4,60 s/73 m 13,00 s/173 km/h 2 Är nästan säker på att det är den som Bilteknik i Ulricehamn har trimmat. Den är iaf fyrhjulsdriven. 65 Audi A3 1.9 TDI-01 170 hk 380 Nm ?? Bridgestone Potenza S-03 215/45-17 1:35,30 8,60 s/137 m 16,40 s/141 km/h 2 Den bilen är framhjulsdriven. Är med i bilsport 14/15 -02 28 Nissan Skyline GT-R (R32) -91 450 hk+ Ingen uppgift ?? ?? Pirelli P Zero 225/40 ZR 18 1:30,6 4,80 s/77 m 13,45 s/167 km/h 2 Den bilen är fyrhjulsdriven. Dom värsta modellerna av skyline heter gt-r och dom är fyrhjulsdrivna om den inte är ombyggd till rwd men det är inte troligt. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
||
https://rejsa.nu/superstage/?Bil=M3
Fyra sekunder bara med rdäck o Bilstein/MK chassei ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Är en hel radda Volvos som har blivit bakhjulsdrivna såg jag nu.
Dom på platserna 33, 49, 56, 69, 73, 79, 80, 83, 86 ska vara framhjulsdrivna istället för bahhjulsdrivna. Rätt ska vara rätt ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
||
Trodde alla Volvos var bakhjulsdrivna? https://rejsa.nu/superstage/?Bil=Vol ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 8240 besök totalt |