Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
41 besök senaste veckan (1913 totalt) |
For sale megane mk1 kitcar
Quick information: Sand blasted & painted in original color Engine F4Rt coming from an Megane 3Rs with gearbox, 261 whp Maxxecu race with a pad on the dashboard Sellholm radiator X2 spal fans Volvo v50 electric power steering Lifeline Zero 2000 fire extension Intrax suspension Ap racing brakes Sellholm pedalbox with ap racing mastercylinders Shortshit Airjacks system Intercom ( with everything you need) Fiberglass/ carbon panels around the car ( door, fenders, trunk, hood etc etc) The car has just a few hours of test running at my home track, soo with that i mean the car is almost like new There is also spare parts following the car, like pads, rotors, 2 other wheel set with new dunlop direzza tires and a lot more I'm in southern sweden. ‼️left hand driveshaft needs to be replaced, broke it during test drive ‼️kommer att fixa drivaxeln vid affär För mer ingående info, tveka inte att skicka ett pm! Finns i skåne/staffanstorp Pris: ge ett bud så ser vi om vi kan mötas då jag tyvärr inte nåt riktpris Väl mött ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mustafa aljorani W218 Cls400 W126 300se R170 230k Karlsson E36 328 individual #mint E36 coupe tracktool Mégane RS cup MÉgane Maxi kitcar |
Hej johan.
Registrerad är den inte, dock finns den kvar i registret. Den är svår för mig att svara på, får nästan be dig själv undersöka det. Pris, jag har ingen aning, låt oss diskutera detta på privata meddelande Allt gott Mustafa _________________ Mustafa aljorani W218 Cls400 W126 300se R170 230k Karlsson E36 328 individual #mint E36 coupe tracktool Mégane RS cup MÉgane Maxi kitcar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
41 besök senaste veckan (1913 totalt) |