Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9 besök senaste veckan (4623 totalt) |
_________________ Markus Schneberger Kommentera gärna Austin mini 2,8 AWD https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=108448 Leon Cupra 2016 |
||
Inga stora nyheter här, en sommarvila och framtagen lagom till is-säsongen igen.
Hunnit åka 2 dagar nu i år, den går ändå fint och ganska balanserad att köra även om det saknas effekt även nu ![]() Lite incar film från årets breda och fina bana, först i medsols och sedan motsols. _________________ Mattias Holmgren |
||
Var kör ni någonstans, skulle vi från Umeå kunna komma och köra?
På de flesta banorna häromkring har det blivit för mycket snör för kunna plogas upp. _________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
||
Denna bana ligger utanför Boliden Skickar ett PM med kontaktuppgifter _________________ Mattias Holmgren |
||
Skoj koncept och gott ljud i de där skutorna.
Har en syskonbil dock med 1.8t. Vad är det för spakställ du har sittandes i bilen? Såg trevligt ut. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
Ja det är ju fin sång i vr6an men jag skulle nog vilja ha en 1.8t eller annan lättare maskin i den ![]() Spaktstället är original, bara kortade lägen framme på lådan och en vit plastknopp på spaken _________________ Mattias Holmgren |
||
Idag vart det över en stund att prova dit plastdelarna.
Det är rallycrossgrejer så långt ifrån nån superfinish men passformen generellt är relativt bra. Passagerardörren är väl ensamt den största besparingen i vikt. Framdörr helt renplockad väger 23kg, nya plastdörren komplett med låskista, ruta, lister och handtag väger 9kg ![]() orignal motorhuv 15kg, nya har jag inte vägt dock Baklucka utan glasruta 12kg, nya har jag inte heller vägt än ![]() ![]() ![]() _________________ Mattias Holmgren |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 9 besök senaste veckan (4623 totalt) |