Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
40 besök senaste veckan (1228 totalt) |
BMW M3 e92 2008
Nu är det dags att sälja min M3:a som jag har haft i över 7 år. Nybesiktad och skatten precis betald. Miltal 10500 Original 19" fälgar med bra däck. Klädseln är en individual beställning med röd och svart klädsel och kolfiberinlägg. Den är utrustad med dubbelkoppling och uppdaterad GTS mjukvara för snabbare växlingar. Uppdaterad motormjukvara från Evolve med primary cat delete och afe luftfilter. Det är inga problem att besikta utan främre kattarna. Uppdatering ger ett raspigare ljud och ca 450hk. Bytt vevlager hos motor nord år 2019 vid 9700 mi. Alltid varmkörd av mig innan man gasat. Trackday preppad med h&r sportfjädrar, stålspunna broms-slangar, PFC 11 fram och 8 bak. 18x10" Nankang Ar1 265 breda Grymt bra skick på bilen då den står mer i garaget och putsas på än andvänds . Alla originaldelar finns för att återställa bilen till orginalskick. Bil importerad från Italien och miltal verifierade Pris 420 000kr Hälsningar Henrik Nordin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Henrik Nordin |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
40 besök senaste veckan (1228 totalt) |