Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3 besök senaste veckan (2193 totalt) |
Hej!
Säljer en komplett uppsättning renoverade OZ WTCC (TCR) fälgar som kommer från Cyan Racing. Dessa tillverkades endast i 18x10" men två av dessa är omsvetsade/breddade till 11". 2st 18x10" ET26,5 med Yokohama A052 i 265/35-18. 2st 18x11" ET bör vara cirka 40, med Yokohama A052 i 295/30-18. Fasta stålventiler i alla fälgarna. Dessa 11" fälgar är breddade med två skarvar, d.v.s. en remsa i mitten som man normalt sett breddar med. Omlackade I en passande silver. Breddning + renovering gjord hos Fälgfixarna. Använda efter detta så där finns något minimalt stenskott (se bilder) samt något ytterst lite i lacken på något ställe men är i väldigt fint skick. Se bilder för skick på däcken. Dessa sliter gärna ytterkant, iaf på min bil men i övrigt är dem bra. Framdäck, cirka 2,5mm på slitageytan. Bakdäck, cirka 2-2,5mm på slitageytan. Helt nya A052 är där 4mm på. Minns ej ordinarie navmått, men det finns aluminium navringar att köpa för ex. 72,6. Bultmönster: 5x120. Pris: 18 000kr Kommer att lägga ut ytterligare ett set likt dessa fast då med en skarv på 11"-fälgarna då det är fram + baksida av 2 fälgar som är ihopsatta till en och därav bara en skarv. Dessa har däck med mer mönster. Är man intresserad av båda set löser jag ett bra paketpris. Återkommer med bilder och info om dessa. Se längre ner i inlägget för att se set #2. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
Hej! Skrev det i annonsen men det är Fälgfixarna som gjort det, dem är otroligt duktiga och har gjort massor av jobb på fälgar till mig. Har bland annat smalnat också och då kapar man bara den efter önskad bredd och svetsar ihop. _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
Har fler A052 jag tänkte sälja också, och eventuellt kan jag sälja dessa löst också. Återkommer! ![]() _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
Dum jag är som missa! Vad kostade det? :-) _________________ Anthony L ee |
||||
Minns inte på rak arm, får kolla i papperna. Har ju dock två pärmar med kvitton per bil hehe. Annars så kolla på deras hemsida, Fälgfixarna.se ^^
_________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
Upp!
Och som sagt, där är två set av dessa fälgar så vill man köpa båda löser vi ett bra paketpris ![]() _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
Set #2.
Liknande som de jag nämnt längst upp med dessa skillnader: - En skarv på bakfälgarna, dvs en utsida och en insida som svetsats ihop. - A052-däcken har endast gått en bandag. Pris för detta set är 22 000kr Vid köp av båda set blir paketpriset: 36 000kr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
3 besök senaste veckan (2193 totalt) |