Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 14 besök idag (14459 totalt) |
Mjukvaran generellt är så jävla skum. Om man stänger av ljudet på Radion innan man stänger av bilen kommer den aldrig ihåg det... Den drar alltid igång radion på hög volym innan den startar blåtandsuppspelningen.... varje gång ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||
Haha just det slipper jag.. Jobbigt!
![]() |
||||
|
||||
Alfor iaf!
![]() Hursomhelst små lustiga egenheter som egentligen inte är "fel" man höjer lite på ögonbrynen till... Men hellre dessa än vevlagerbyte i serviceschemat (viss tysk..) ![]()
Förra ägaren har programmerat bort t.ex. det där jättehöga blinkers-ljudet - är jag väldigt glad för. ![]() Nåt sånt kanske är en möjlighet? F.ö fick jag bilen kontrollvägd hos Besikta för revidering av tjänstevikten, förrförra veckan. 1660kg med full tank utan förare, med förare + 75 = 1735kg tjänstevikt. Tyvärr hade inte heller de ngn nogrann våg utan rätt sliten lastbilsvåg med plankgolv utomhus. Ska man acceptera det? Alla andra reggade Giulia har viktuppgifter på hektot.. Spelar ingen roll för skatt etc, mer en principsak. ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 14 besök idag (14459 totalt) |