Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
19 besök idag (312 totalt) |
har tyvärr fått inse att pga av min dåliga rygg får jag sälja bilen
bilen är totalt genom gången o byggt som trackday / glasätare bil. självklart bes o rostfri. mätaren säger 35000 miles men vem vet. när jag köpte den hade den inte varit bes på 30 år. den kom till sverige i 1985 o jag är 3 ägaren i sverige. allt i fjädrings väg är nytt o kraftigare än org. nya ställbara gaz dämpare runt om. kraftigare krängningshämmare. kraftigare bladfjäder bak kraftigare o kortare fjädrar fram 600 lbs röda (race) polybush över allt. sänkt 1 tum bak o 2 tum fram. den står på 4 nya r-däck ny koppling. renoverad växel låda med nya lager + bussningar. ny inredning med ny kläda stolar som matcher bilen ( svin dyrt ) harnes bar 5 punkts bälte på förar plats. ny startmotor maj 25. nya gummi listor i rutor o dörrar. bak kofångare med bärjärn finns löst + en låda med små grejor. jag har lagt ner mycket tid o pengar på bilen jag har lagt ner mycket tid o pengar på bilen, det finns en bygg tråd härinne. men får inte länken att fungera 175000 kr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ henrik nielsen |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
19 besök idag (312 totalt) |