Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Däckbutiken Strängnäs
211 besök totalt
Halvor
Norway
Här sen Dec 2016

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
God kveld. Har hatt en litt kjip opplevelse vedrorende kjop av felger til min audi fra Sverige.
Lang historie kort:
Fant et sett med felger på blocket fra et firma som opplyser at de selger hjul fra innbyttebiler. De hadde mange annonser ute på daværende tidspunkt og det så greit ut. Kom i kontakt med person fra firmaet og vi landet en deal med felger + dekk og frakt til Norge. Dette skulle selges ex. Moms siden de er firma og jeg betaler da moms når de kommer til Norge. Ringte og snakket med vedkommende på telefon for å være på den sikre siden og det hortes greit ut. Fikk faktura som ble betalt (dette er vanlig prosedyre har jeg funnet ut når det skal sendes til Norge) og dekk ble bestilt. Dette var 12.06.25. Det dro ut litt, så ringte etter ca en uke og sjekket status. Dekk var litt forsinket, men skulle dukke opp på onsdag og deretter sendes (dette var mandag 23.06). Fikk ikke noen ny oppdatering på sporing verken på torsdag eller fredag så etterlyste dette. Fikk ikke noe svar. Forsokte å ringe, men får ikke engang summetone. Plutselig var annonsene på blocket borte og da skjonte jeg at ting ikke helt stemte lenger. De har og annonsert på finn.no, men de annonsene er og borte. Jeg har ut ifra fakturaen sporet firmaet som driver med biler til Mbs bilar i Norsborg. Er det noen her inne som har kjennskap til noen av disse firmaene. Send meg isåfall gjerne en PM.

Link til deres hjemmeside: https://www.gummistore.se/

huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

lägg upp organisationsnumret från fakturan, så kan vi kanske hjälpa till

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Det här är mannen bakom allt
Teimuraz Karelidze född -87
Företaget bakom MBSbilar/Gummistore/autovagant mfl är Funke engineering AB
https://www.allabolag.se/foretag/funke-engineering-ab/norsborg/bilar/2 . . . .

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera 1
Sökes, Efterlysning, Uthyres med mera
Däckbutiken Strängnäs
211 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande