| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Foruminfo/frågor
Favoritforum? Vad tusan är det???
|
1095 besök totalt |
|
Provkör favoritforumfunktionen och kom ställ frågor om det här
observera att du kan tex göra en favorit som: - Visar bara ett forum (väldigt lättåtkomligt i övre och undre menyn tillgänglig på alla sidor!) - En favorit som visar de forum du kikar i väldigt ofta men bara två timmar bakåt - En favorit med tex en bunt lägre trafikerade forum 48 timmar bakåt _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Vad du fixar å trixar.. Man hinner nästan inte använda alla funktioner som du plockar fram.
Favoriter funka bra, jag har gjort några första inställningar, så får man fila på vilka man vill läggatill/ta bort! Är man det minsta konservativ/trög så missar man ju en massa
En stor
En liten undran bara....när sover du?? _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Dvs precis som listan du får upp om du klickar på "Lista alla mina bevakade trådar" _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Personligen ogillar jag alla nya, "fancy" funktioner, forumet har alltid funkat och kommer alltid att funka i originalversion
Däremot tycker jag att du ska fixa en ruta för snabbsvar som många andra forum har. _________________ Peter Plewinski |
||||||
ohh va pinsamt!
_________________ Rickard Olsson |
||||||
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
om du fortsätter med addons på ditt stackars forum kommer mysql + apache servern behöva så mkt processor kraft att micro$ofts servers ser ut som rena lekstugan...
kul att du är så engagerad i rejsa.nu nog för att man säger att forumen aldrig blir bättre än sina användare.. men det har ju lite med personalen att göra oxå..
iaf kul grejer men det mesta har iaf inte jag användning av.. (tex forum filtret och favoriter.. men finns ju alltid folk till allt.. )
tror jag är för konservativ..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re: Favoritforum? Vad tusan är det???
Det saknas ett val tycker jag. - Allt nytt i valda forum. Allt eftersom rejsa växer ökar också andelen nya inlägg i forum som man inte bevakar/läser. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
|
1095 besök totalt |