Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1095 besök totalt |
Favoritforum? Vad tusan är det???
Provkör favoritforumfunktionen och kom ställ frågor om det här ![]() observera att du kan tex göra en favorit som: - Visar bara ett forum (väldigt lättåtkomligt i övre och undre menyn tillgänglig på alla sidor!) - En favorit som visar de forum du kikar i väldigt ofta men bara två timmar bakåt - En favorit med tex en bunt lägre trafikerade forum 48 timmar bakåt _________________ ![]() |
||||||
Vad du fixar å trixar.. Man hinner nästan inte använda alla funktioner som du plockar fram.
Favoriter funka bra, jag har gjort några första inställningar, så får man fila på vilka man vill läggatill/ta bort! Är man det minsta konservativ/trög så missar man ju en massa ![]() En stor ![]() ![]() En liten undran bara....när sover du?? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Dvs precis som listan du får upp om du klickar på "Lista alla mina bevakade trådar" ![]() _________________ ![]() |
||||||
Personligen ogillar jag alla nya, "fancy" funktioner, forumet har alltid funkat och kommer alltid att funka i originalversion
![]() Däremot tycker jag att du ska fixa en ruta för snabbsvar som många andra forum har. _________________ Peter Plewinski |
||||||
ohh va pinsamt! ![]() _________________ Rickard Olsson |
||||||
![]() _________________ ![]() |
||||||
om du fortsätter med addons på ditt stackars forum kommer mysql + apache servern behöva så mkt processor kraft att micro$ofts servers ser ut som rena lekstugan...
![]() ![]() ![]() kul att du är så engagerad i rejsa.nu nog för att man säger att forumen aldrig blir bättre än sina användare.. men det har ju lite med personalen att göra oxå.. ![]() iaf kul grejer men det mesta har iaf inte jag användning av.. (tex forum filtret och favoriter.. men finns ju alltid folk till allt.. ![]() tror jag är för konservativ.. ![]() ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re: Favoritforum? Vad tusan är det???
Det saknas ett val tycker jag. - Allt nytt i valda forum. Allt eftersom rejsa växer ökar också andelen nya inlägg i forum som man inte bevakar/läser. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1095 besök totalt |