Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Racing Bar 2004-10-28
1382 besök totalt
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003

Trådstartare
I kväll är det del 1 av Racing Bars 10-års jubileum på restaurang Undici på Sturegatan 22 i Stockholm. Alla som gillar att snacka racing är välkomna.

Så skriver Svartamasken på www.svartamasken.com:

Datum:  2004-10-28 10:13

Namn:  Svarta Masken

Nu börjar uppladdningen inför kvällens Racing Bar. Ryktet säger att det kommer en hel del folk:

- Gamla STCC-profiler

- Nya stjärnskott inom racing

- RB-veteraner som varit med under alla 10 åren. Här ska nämnas Mats Lundqvist som f ö var ende
närvarande deltagaren när RB firade 1 år, då resten var på julbord. Därför arrangeras RB aldrig i december.

- Bilhandlare - SE-Eddie har återvänt efter att ha firat 50-årsdagen i förra veckan på okänd ort

- Medlemmar ur KAK, Porscheklubben m fl entusiastklubbar.

- Festprissar som gillar motorsport.

Det är bara att slinka in - vi finns i baren till vänster samt i matsalen. Själv har jag "gående bord" och ser till att alla trivs

Hjärtligt välkommen till en trevlig kväll.

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

kommer såklart......

AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Tyvärr tog den beräkning som jag höll på med och som skulle vara färdig till imorgon lite längre tid än beräknat, men jag får väl dyka upp i november.

#24, #64, #88
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Tyvärr tog den beräkning som jag höll på med och som skulle vara färdig till imorgon lite längre tid än beräknat, men jag får väl dyka upp i november.

Kan trösta dig med att jag kom hem nu och det var trevligt

Peter Gutniak
Stockholm
Här sen Mar 2003

Trevligt var det helt klart! Ni som inte var där missade även Maskens Tal Till Församlingen, men chansen lär väl återkomma på del 2 av detta eminenta evenemang. thumbs up

Fredrik, lite OT, men fick du tag på de attiraljer som krävdes för att husfriden skulle bestå över helgen...?

www.sticka.se
www.schwedenkreuz.net
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003

Trådstartare
Saxat från svartamasken.com (och ja, det är mitt eget inlägg som jag givetvis inte vill undanhålla er)

Datum: 
2004-10-29 02:45

Namn: 
Lars

Så där ja, då var del ett av tioårsjubileet avklarat (åtminstone för min del).
Kamikaze-Åke, KAK-Eriik, Per G, Peter G, Mats 1(!), Lunkan förstås, Selim, Rally-Harry, Fredrik Sköghag, SE-Eddie, Totte, Krigsman, Ranald MacLean, Raine Wermelin , Joakim Roman och många, många fler.

Mycket snack, mycket sk-t snack och mycket allmänt snack som vanligt.

Bankmannen Friberg, SM, SE-Eddie och övertecknad förflyttade givetvis verksamheten vidare, närmast till RIiche, där vi inte hörde vad vi sa. Men det var i allra högsta grad treviigt ändå.

Antal lyckade värvingar till RBC: 3

Antal misslyckade: Don't mentionn it.......... Fegisar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sammanfatningsvis: Kul, osannolikt och in all: ett tvärsnitt av lögner, halvsanningar och krass verklighet dvs the esscence of true racing.

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Peter Gutniak skrev:
Trevligt var det helt klart! Ni som inte var där missade även Maskens Tal Till Församlingen, men chansen lär väl återkomma på del 2 av detta eminenta evenemang. thumbs up

Fredrik, lite OT, men fick du tag på de attiraljer som krävdes för att husfriden skulle bestå över helgen...?

Jadå tipset om det där på hörnet funkade ju.

Inför träffar
Racing Bar 2004-10-28
1382 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande