Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
14 besök idag (695 totalt) |
2025-08-03 BMW och Alfa Trackday på Mantorp
Hej här kommer en del bilder från den trackday som Bmwcluben och Alfa cluben hade på Mantorp. Man körde även två olika tävlingar. Man hade även en lite körning för familjemedlemar om någon undrar varför man på några bilder inte har hjälm. Hoppas ni gillar bilderna. För kontakt om bilder mejla mej : robbanfisk@hotmail.com Det går att köpa högupplösta bildfiler. Ps. Det finns mer bilder en dom jag visar här. Nu till bilderna. Robban Klicka för större bilder! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Robert Andersson |
||
Tack for trevliga bilder. Synd bara att så många skrämdes bort av den korta regnskuren då det torkade upp rätt fort efteråt.
Jag tror Peter och jag hade banan för oss själva när vi turades om att jaga varandra på det fuktiga passet efter regnet. ![]() ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
Re:
Jag fegade då jag inte är helt van med bilen och hade 40 mil hem, vågade inte chansa och eventuellt åka av! ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
14 besök idag (695 totalt) |