Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Däck för banåka
![]() |
396 besök senaste veckan (744 totalt) |
Köpa däck från Autodoc ?
Någon som köpt däck från Autodoc ![]() Jag har handlat reservdelar där men aldrig däck så funderar på om man vågar eller riskerar få fel eller gamla eller nått.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
_________________ Patrick Wetterskog Kika lite på min youtubekanal om ni har intresse i tvåtaktare https://www.youtube.com/channel/UClYLnC ... TGXDqxr0EQ |
||||||
Jag har klarat mig från det men har o andra sidan inte beställt så ofta från Autodoc.
Men många andra klagar ofta om fel delar eller fått andra fabrikat än vad dom beställt osv.. Men kan ju även vara så att man bara får 2-3 däck och sedan vänta lång tid på resten. Så tänkte kanske någon här beställt därifrån och kunde tala om hur det gick ![]() Annars kanske jag lägger en order nästa vecka och hoppas på det bästa ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Jag köpte Trippel-åttor därifrån. De däcken var dock två år-ish gamla lagerdäck och det framgick tydligt av priset. Stog dock ingenstans på hemsidan, det var bara priset som indikerade.
Service-mässigt funkade det alldeles utmärkt. _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||||
Re:
bara för skojs skull slog jag nu på jobbet. Autodoc tar 1619.- (plus frakt?) per däck i dimension (jag var tvungen att chansa) 245/40R18 Jag tar på mitt jobb 2011:- med bästa rabatten ![]() Mitt jobb levererar på en dag. ![]() _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
Kolla www.aeromotors.se billigare än autodoc på allt dvs delar, däck etc.
Jag och många jag känner har lagt ett 30tal ordrar där framgångsrikt. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
Re:
Dom hade inte PZ5 i min dimension, men jag har beställt delar från dom. dom är dock inte billigast på allt men på mycket. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
Autodoc har GRATIS frakt och inga extra avgifter tillkommer på däcken. Det tog 1 vecka att få dom. Datum märkning vecka11 / 2025 på däcken jag fick. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
Re:
härligt. jag ville bara jämföra för skojs skull. ![]() _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo c30 2,0d -08 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||||
Kan nämna även att Autodoc har gratis leverans på delar vid köp över 2000kr,
MEN däck räknas inte in som reservdelar utan däcken skickas gratis men för sig så köper man några delar samtidigt så blir det frakt på dom.. Sen var det skumt med frakten för det kom olika kolli nr efter varandra flera gånger, så totalt fick jag 15st paket avier. 4st av dom blev levererade men resten 11st står kvar ännu i appen, det står "vi väntar på ditt paket" på varje, men jag tror inte det kommer 11 st till däck utan det var nog någon bugg när dom registrerade kolli numren. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||
![]() |
Däck för banåka
![]() |
396 besök senaste veckan (744 totalt) |