Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Porsche 911 GT3 -14
<<   1, 2
292 besök senaste veckan (4665 totalt)
i96danma
Enebyberg/Danderyd/Stockholm
Här sen Okt 2013

Trådstartare
Re:

JohnC skrev:
Skönt att du hittat slippery slope även med GT3:an....

Siktar på små aerouppdateringar på 996 cup till nästa säsong så jag inte är sämre! 😂

Leve den slippery slopen! 🏆😁

Har hunnit med två till körningar - en på Gelleråsen och en på Mantorp.

Gelleråsen var samma event som jag var på förra året, anordnat av Porschecenter Dandery som en parallellaktivitet till Carrera Cup på torsdagen när alla proffsstall håller på att sätta upp tält o sånt. Enkelt och kul, som vanligt.

Slipade lite på PB med samma däck som två veckor tidigare.

Och nu i helgen en vända till Mantorp med Porscheklubben och PCSR. Ävfen där en lite slipning av tiden men skulle gärna se lite lägre siffror. Har dock en uppsättning Yoko A052 på de andra fälgarna som pockar på uppmärksamhet... 🤤

Toppfart bara 230 jämfört med 236 hösten innan. Gissar att lagårdsdörren ovanför hjulen gör sitt för att hålla nere hastigheten.

Höstens kalender ser bra full ut så jag vet inte om det blir nåt mer i år - kanske lika bra att ladda för silly season? Skulle gärna ha några rejälare coilovers. KW och Manthey (som är KW i grunden) gör chassin som behåller framaxellyft-funktionen som jag har, känns tryggt att behålla den så att jag kommer in i garaget. Sen är jag nog klar...

Våra race- och banåkarbilar
Porsche 911 GT3 -14
<<   1, 2
292 besök senaste veckan (4665 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande