Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 80 besök senaste veckan (53180 totalt) |
Alltså, fy fasen vad jag ogillar att byta garage. Dock skönt att byta till ett mindre medans man letar nytt. Har samlat på mig en hel del enbart på grund av att jag har haft plats, men nu blir det att röja bort en del och sälja av och kast sånt som har varit planerat att göras detsamma med.
Glad nyhet är dock att Porvetten inte behöver göras något mer åt än att stå längst in under en hel hög med delar och invänta sin tid. _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
Nu har bilen flyttat till sitt nya boende.
Klart intressant när det är stadigt lastat och bra balanserat och man råkar komma upp i 90 km/h. Precis i den farten så blev vingen aktiv så pass att den började att trycka ner rumpan på släpet och pressa ner fronten på dragbilen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och inte är den hög heller ![]() ![]() _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
Sen Appropå diskutionen om batteri och sån så har ett nytt batteri iallafall letat sig hem.
Det blev ett Odyssey pc625. 18 ampere i Grundström och 220 cca i start styrka. Väger in på 6 kilo Inte inkopplat och testat ännu, men med tanke på vad det batteriet startar för maskiner på jobbet så känns det inte som något problem. _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 80 besök senaste veckan (53180 totalt) |