Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 122, 123, 124 391 besök senaste veckan (718644 totalt) |
Tack för hejarop hörni! Det känns ändå rätt bra med lite bekräftelse.
![]() ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Re:
Jo, så har jag tänkt också. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Hej!
Lite input som har bråkat med misständningar på en trimmad S4 2.2t AAN motor som gick på E85: - standard tändkassett dog först - 1.8t spolarna höll en stund (typ någon månad eller så) på gata. Lite mer om man knackade ihop stiften. Till slut tröttnade jag och skaffade 5x externa Yukon LS2 D585. Slut på problem. De är stora, externt monterade och fula. Men problemfria och lider inte av överhettning (kylfläns har de också). De tände även med slitna stift och hög lambda (av misstag) Hela tråden med mätningar osv: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ G o r a n A m c o f f |
||
Re:
Ja, Mototron är nästa steg. Jag har valt denna vägen av estetiska skäl ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Re:
Ingen aning. Vet att de är bra och Maxx säljer dem. _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Hej Henrik
Roligt att träffa dig på kinnekulle i lördags och skoj att se bilen live Mycket häftig bil, synd jag inte han se den på banan bara. Men skoj att du ska till Nurburgring och köra. Håller verkligen tummarna för dig. Mvh, Per ![]() _________________ Per Axblom |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 122, 123, 124 391 besök senaste veckan (718644 totalt) |