Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 110, 111, 112 2217 besök senaste veckan (1434765 totalt) |
Har hållit på att bläddra igenom hela tråden igen, såg att det var 10år sedan du fick den reggad och kunde köra, trodde inte att det inte var så länge sedan..
Men med tanke på allt arbete du lagt ned så undrar jag om du satte ett vettigt reservations pris på auktionen eller auktionerar du den utan det? Ser att högsta budet nu bara är på 205.000kr, hoppas verkligen det kommer in fler bud givare för din skull. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
Tyvärr brukar rena custom byggen sällan inbringa några större pengar.
Jag har genom åren sålt lite av mina byggen och tror att den stora massar ryggar tillbaka på allt custom man har svarvat, laserskurit och svetsat. Hoppas du får nå vettigt, jag om nån vet hur mycket engagemang, kärlek, svett o svordommar det går åt. =) _________________ Bygger: Ferrari F40 LM Pausad: Lotus ExigeM42R Byggde: VW polo WRC replica -10 Eric Johansson Eskilstuna |
||
Har ett vättigt reservations pris, sen får vi se vad högsta budet blir.
Tänker inte ge bort bilen för jag kommer aldrig kunna bygga någon bil i framtiden med samma prestanda för vad den kostade att bygga. Sen är den ganska bra reklam pelare för min firma är typ det som gör att jag vill ha kvar den egentligen. |
||
Re:
Jag håller koll på budgivningen, jag tror snarare att det är sista dagen/dagarna som de riktiga buden trillar in och innan dess är det bara att strunta i vad som budas. När jag såg buden innan funderade jag på att lägga ett bud med en "rejäl" höjning i hopp om att skrämma bort en del. ![]() men vem behöver en bil till? ![]() Byta mot en Westifled och en 944 men motorn brevid? ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Vet hur aktioner brukar vara på slutet. Har köpt en hel del verkstads utrustning på aktion och de brukar dra iväg ordentligt sista sekunderna.
En gat-reggad ATV typ en Yamaha Raptor kan jag ta som del betalning. Tänkte köpa en sån sen för att ha något att åka och köpa glass med, en sån går faktiskt in i garaget. . |
||
Den står utställd på Klippans car meet i morgon om någon vill komma och se den.
https://www.klippan.se/arkiv/evenema ![]() |
||
Blev inte såld. Den får vara kvar tills i vår och gör ett nytt försök då om inte någon hör av sig och vill köpa den.
|
||
Rätt tänkt. Se till att bilen visas så mycket som möjligt på bilutställningar osv. Kanske i kombination med marknadsföring av lämpliga produkter (så du får hjälp med kostnaden att vara på mässan, utställningen etc).
Denna typ av bil behöver massor med exponering för att få den attention den behöver för att säljas till rätt pengar. Får jag komma med ett tips? Foliera om bilen i den mossgröna metallic som originalet hade. Då blir det lättare att köpa även med ögonen. Silvermetallicen som den har nu är fin. Jag har ju sett bilen på Elmia... Men silver på en sådan här bil är lite som ketchup på kanelbullarna. Sagt i största välmening. _________________ Magnus Falk |
||
Det där med att få spridning på våra projekt har vi haft jätte problem med. Var inte förens Per började med Rs200 som han fick lite spridning. Annars har det varit nästan omöjligt utanför rejsa och sävar.
Går aldrig att få några algoritmer på insta eller youtube att gilla våra saker oavsett vad vi postar så blir visningarna för bilder och filmer ungefär samma antal. Är bara konstigt. Men fick åtminstone 2 pris på helgens bilutställning. ![]() |
||
Känns som att England borde vara rätt geografiskt ställe att "kränga" av bilen på. Stor motorintresserad befolkning och en köpstark kategori som gillar bilar. Dessutom gillar dom Bentley, var på Silverstone för ett antal år sedan när det var F1 och det vimlade av Bentleys med kolfiberhuvar och kolfiberdetaljer.
_________________ Johan B |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 110, 111, 112 2217 besök senaste veckan (1434765 totalt) |