| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: mobil billyft 230v
|
6 besök senaste veckan (773 totalt) |
|
Är det någon som behöver eller har du någon kompis/ garagegäng som behöver denna? Jag har tyvärr inte plats för den längre. Domkraft 1 pelare Mobil domkraft Portabel och lätt lyfter 2500 kg och går på 230v SPECIFIKATIONER Fordon upp till 2,5 ton. Lyft tid: 35 sekunder. Lyfthöjd: 1 meter. Vikt: 72 kg. Länk till tillverkarens hemsida https://toolstrading.se/product/lyft Det följer med 3 olika lyftarmar en liten och en stor som man lyfter i tröskeln på bilen och en som man kan lygta i enan hjulen. samt en lång pallbock som extra säkerhet. Lite använd. Tänker mig 4500:- Finns i Högdalen Södra Stockholm och hämtas där Text från tillverkarens sida Vår elektromekaniska en kolumnjack är portabel, lätt och enkel att använda, vilket gör det till ett riktigt användbart verktyg, antingen för stora eller små verkstäder. Perfekt för arbeten inom: Bilskador, Lackering slipning, under reds behandling, däckverkstad, flygplan rep, service av fordon och många andra områden Fordon och många andra lyft Den här mobila lyften är användbar för alla typer av bilar upp till 2,5 ton. Hjullyft för personbil & lätta fordon samt släpvagnar Används utmärkt som hjullyft för många olika fordon Klicka för större bilder! [/img]
_________________ Håkan KSI Widén Kör Audi 80 quattro -84 (projekt urquattro sedan) Cupra Born 2022 (pendlarbil) |
|
Det där ser precis ut som en lyft man aldrig trott man behövt
Om den finns kvar när jag kommer hem från usa, så tror jag att jag vill köpa för att testa iaf
Och runt hörnet dessutom (håller till i Tullinge) _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
SÄLJES
|
6 besök senaste veckan (773 totalt) |