| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Depåtält
|
13 besök senaste veckan (1172 totalt) |
|
Depåtält 4x8 m OB.Wiik Vitt tak, svarta väggar. Transportväska med hjul. Två sidor med fönster, två med garageöppning, resten hela + en reserv. Bra skick. Riktig toppkvalite! Nypris 24000 + moms. Säljes privat för 10000:- inkl moms. Då ingår även golvmatta 3x6m Hans Dahlström 0707272754 info@aim-motorsport.se _________________ Hans Dahlström |
||||
|
Hej, knepigt detta med frakt. Dels tältet som är 200x70x40 cm och så en stor väska med sidor och golv. Har inte hitta något lämpligt vis än. Har du någon som är i närheten kan jag ta det dit.
/Hans _________________ Hans Dahlström |
||||
|
lägg det på en pall, spän fast det med spänband o skicka med typ dhl - schenker sist jag gjorde så var det inte så dyrt. kräver att man kör o lämnar det hos frakt bolaget o hämtar man sen hos fraktbolaget blir det billigare
_________________ henrik nielsen |
||||
|
Re:
Jag har haft med Hans/säljaren att göra genom hans yrke, och med tanke på hur mycket DHL krånglar killgissar jag att lägga ett långgods på en "kortare" pall inte är att önska, ur ett ansvarsperspektiv.
För att förtydliga så skötte Hans dessa ärenden åt mig fläckfritt, men fraktbolagen lämnar ju lite att önska
Hej Hans
_________________ A l e x l i n d a h l |
||||
|
Re:
ok. men jag har inte haft problem förvisso med schenker _________________ henrik nielsen |
||||
![]() |
SÄLJES
|
13 besök senaste veckan (1172 totalt) |