| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
944sverige.com
|
228 besök idag (15617 totalt) |
|
Är det någon som har koll på om det jobbas på att få upp 944sverige igen?
Skulle vilja kunna komma åt min biltråd där det finns en massa historik. (bilen är till salu) |
||||
|
Re:
Undrar också, vem är ansvarig? _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
Vet tyvärr inte vem som känner sig ansvarig (eller engagerad nog) nuförtiden. Men Jon "Erol" och jag hade kontakt angående betalningen av forumet i april 2021, det blev då att han tog över att ordna med betalningen iom mitt minskade engagemang. Tyvärr har jag inte hans kontaktuppgifter utanför 944sverige. Undrar om den här gamla backupen Anders hade finns fortfarande. Skulle ju få igång grejerna och i min biltråd är det nog iaf inte mycket som hänt sedan dess...
|
||||
|
Re:
Tack! Jag provar nå Jon för att höra om han vet något. |
||||
|
Fick höra av Patand att denna tråd vaknat till liv igen. Här kommer lite info angående forumet:
Vi har länge haft stora problem med Spam-konton som registrerat sig på vårat forum. Där av att vi stängt av den automatiserade registreringen av nya medlemmar och att alla nya medlemmar måste skicka ett separat mail till oss. Trots detta har forumet blivit nertaget av vår webhost, pga. att kommentarfunktionen på hemsidan har utnyttjats av spammare, vilket skapar hög belastning på servrarna. Anders Falk har åter igen engagerat sig och gjort ett jättejobb på att rensa upp databasen och se till att alla krav från domänleverantören uppfylls. Dock så gör han detta ideellt när han har tid över och jul och nyår kom lite olägligt ivägen 😉 Med lite tur kanske vi kan ha forumet igång till månadsskiftet och vi kommer informera så snart det är online igen via vår Facebooksida: https://www.facebook.com/share/1AP47 Mvh Jon, Admin 944sverige.com _________________ Jon Spetz |
||||
|
Re:
Vilka hjältar! Tack!
|
||||
|
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
944sverige.com