| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Andra projekttrådar
Audi Rs6 -03 glassätarbil
|
86 besök senaste veckan (8110 totalt) |
|
Re:
Så är det ju, lite vikt bygger det. Men platsen bekymrar mig inte så mycket, lite därför jag nöjde mig med 1 bas för att inte få för stor låda. Original ryms nog minst 4 medvetslösa eller döda öststatsgangsters i bagaget, jobbar inte så mycket i den svängen så att jag bara kommer få plats med 2-3 kroppar är acceptabelt. Sedan några små reflektioner från mina första inlägg. Byte av dryckeshållare för baksätet kan ju på ett sätt kännas onödigt i backspegeln, har åkt en person i baksätet en gång och utan dryck. Åh andra sidan känns det väldigt bra, jag vet att det fungerar som det ska. Skrev nog aldrig att jag rev isär hela torkararrangemanget, putsade bort lite korrision och fasttorkade fettrester från axlarna, smorde in med nytt fett och återmonterade allting. Och torkarna går fortfarande lätt och fint. Kommit så långt att jag skruvat isär allt jag byggt, putsat till lite mått här och där samt limmat och skruvat ihop.
Ordentligt med lim, och utstryket som en fog på insidan. Målat områden som jag inte kommer komma åt att måla när basreflexporten monterats.
Blev en färgomgång till innan hemgång för dagen. Kanske inte min mest produktiva helg, men nu de sista måtten bestämda och det finns marginal att få dit alla saker. _________________ Roland Johansson |
||||
![]() |
Andra projekttrådar
Audi Rs6 -03 glassätarbil
|
86 besök senaste veckan (8110 totalt) |