| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Austin mini "Nuked Mini" elen testad. Dags för sista finlir innan lack
|
106 besök idag (260607 totalt) |
|
En plan börjar formas o det kan tycks vara drastiskt . Men första omgången med cellgifter påbörjad.
Och jag inser ju att drömmen om att få ihoop bilen fort den är borta. Å nu stöllde sig ju livet å klappade till med en stekpanna å sa att hörrödudu . Ska du verkligen investera 1 år till när risken för bakslag fortfarande är kvar Z Så det kommer nog landa på forewer pause . Jag kommer ju aldrig sluta bygga grejjor . Cupran har jag kvar om jag vill åka trackdays. Har ju sparat mig för minin . Men framöver blir det nog att kaross säljs komplett med subframes bromsar dämpare å däck . Motor komplett med itb-insug å färdigt grenrör Sen allt nuke för sig . Men dit är det lång väg . Behövde bara formulera en plan . Å dettta e ju min dagbok så 😊 _________________ Markus Schneberger Kommentera gärna Austin mini 2,8 AWD https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=108448 Leon Cupra 2016 |
|
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Austin mini "Nuked Mini" elen testad. Dags för sista finlir innan lack
|
106 besök idag (260607 totalt) |