| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Ford Fiesta ST150 2005 - Bromskylning
|
419 besök senaste veckan (6880 totalt) |
|
Re:
Flott! själv köpte jag två högtalare-trattar..... /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||
|
Dessa var så fruktansvärda prisvärda. Betalade 600kr för trattar, 4 domkraftskåpor till kjolarna, samt båda scoopen till insuget.
Btw hör av mig i veckan , barnen sjuka i helgen igen VAB idag... _________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
||
|
Jag hittade några STL-filer för kylkanaler till just Fiesta så har laddat hem dom, skall se om han som gjorde övriga delar kan köra ut dessa. Eller så finns det kanske någon här på rejsa som kan göra dom.
_________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
||
|
Är sugen på Nogaro-stolar jag också...
Kan du skicka upp en till Sundsvall så jag kan provsitta.
Ser att demon-tweeks erbjuder fri frakt men det gäller väl knappast något så stort som stolar? Annars är det väl Apex.se som gäller för min del gissar jag. Har du hunnit provköra något med de nya stolarna eller bara torrkört? _________________ Patrik Jönsson |
||
|
Bara torrkört.. Det gäller stolar med. Dom är lite luriga för dom säger att det är fri frakt över EUR250, men är det flera kollin så är det bara det dyraste som dom bjuder på. Mina stolar kom i samma låda så det blev fri frakt. Man kan även göra två beställningar för att komma runt det.
||
|
Även 50-åringar gillar dekaltrim. Skämt åsido men fick en Engelsk firma att göra dessa Mountune "M" gel emblem i 49mm till mina Team Dynamics fälgar. Blev själv så himla nöjd att jag var tvungen att göra ett inlägg. Blir lite fokus på det exteriöra med så fort bilen står på backen igen.
||
|
Re:
Det är de små detaljerna som gör helheten
_________________ Roland Johansson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Ford Fiesta ST150 2005 - Bromskylning
|
419 besök senaste veckan (6880 totalt) |