Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Toyota GR86 2023 ca 910 mil
277 besök idag (277 totalt)
v33
Stockholm
Här sen Feb 2019

Trådstartare

Går i säljfunderingar för min Toyota GR86 2023, då den inte används speciellt mycket.

Fin möjlighet att köpa en av dem sista riktiga sportbilarna med bakhjulsdrift, manuell låda och diff utan varningssystem som tjongar och plingar.

Jag är enda ägaren, i trafik Augusti 2023.

Har just nu 910 mil på mätaren, kommer servas hos Toyota nu på fredag 20 mars så levereras nyservad. Har aldrig gått mer än 6 månader mellan oljebyten samt gjorde extra oljebyte efter inkörning vid 100 mil. Har ätit nästan hela malus skatten.

Alltid handtvättad, aldrig varvad kall, aldrig bankörd tagit hand om den som en baby.

En liten repa på plastdetalj vänster fram från ett slarvigt hjulbyte, kommer få offert på att lacka om den som vi kan diskutera vid intresse.

Just nu står den på Enkei RPF1 18" och oringal Michelin PS4 för rätt japan-stuk men självklart följer originalfälgarna med. Har även en uppsättning 17" från gamla BRZ med Michelin Priamcy om man vill ha lägre greppnivå som på förra generationen. Också ett par 17" vinterfälgar med däck som är slut men kan slänga med dem också om man vill.

HKS Hi-Power SPEC-L II catback system sitter på som låter mycket bra i mitt tycke, original avgas följer med såklart.

Har stängt av fake-motorljud och bytt original högtalare mot Focal upgraderingskit så att det går att lyssna på stereon utan att öronen gråter. Original högtalare följer också med om man verkligen älskar riktigt dåligt ljud.

I övrigt helt original.

Tänker mig 399k för bilen.

Kan vara av intresse med byte mot mer praktisk bil typ hot hatch, 3-serie med pengar emellan åt mitt håll. Måste vara manuell växellåda.

Mvh,
Gustav

Toyota GR86
Citera
Mumba
KISA
Här sen Aug 2009

Otroligt fin, hade passat mig perfekt men en säsong för tidigt.

Lycka till med försäljningen

v33
Stockholm
Här sen Feb 2019

Trådstartare
Re:

Mumba skrev:
Otroligt fin, hade passat mig perfekt men en säsong för tidigt.

Lycka till med försäljningen

Tack!

Toyota GR86
Citera
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
277 besök idag (277 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande