Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |
Re: Registreringsproblem? Skriv här utan att behöva logga in
Halloj! Du registrerade dig för 3 månader sen och aktiverade då även kontot med hjälp av emailet du fick. Användarnamn: hasse flagg Fullständigt namn: Hans Bergström Email: hassebe16@hotmail.com Registrerat sig datum: 2004-07-26 Kontostatus: Aktiverad om du glömt ditt lösenord (det ligger f.ö. med i samma email som du fick aktiveringslänken som du använde) så finns det en länk på inloggningssidan för det! Klickar du där så får du lösenord i din mail igen. Lätt som en plätt ![]() ![]() Hör av dig igen om du stöter på något trubbel! ![]() _________________ ![]() |
||||||||
|
||||||||
Fixat! Välkommen! _________________ ![]() |
||||||||
Aktiverat nu! Ska det verkligen vara nilssom i din mailadress? _________________ ![]() |
||||||||
Kan inte logga in..?
Hej.. skulle logga in efter en längre tids frånvaro,men det vill inte som jag.. har testat med mitt namn o lösen men de vill inte och jag har kollat så att det stämmer med det mail jag fick vid registreringen.. Tacksam för hjälp.. Mvh// Janne Namn: Kermitc Mail: jan.ssterman@scania.com |
||||||||
Re: Kan inte logga in..?
Kollade och det finns inget konto som heter Kermitc men ett som heter bara Kermit som har din mailadress ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Registrerad är jag, men kommer inte in utan fastnar här: https://rejsa.nu/forum/login.php
|
||||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
|
||||||||
datahaveri
hej mitt namn är janusz porseland och jag har rs4@telia.com har råkat ut för datahaveri så jag har inte kvar inlogg samt lösen vore glad om ni kunde maila mej mwh janusz |
||||||||
|
||||||||
Tror att det är problem med utgående mail från servern just nu, Magnus tänker och jobbar med det.
Beroende på att ISP filtrerar bort egna smtp-servrar. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
logg inn problemer
Har problemer med å logge meg inn på forumet. Får beskjed at jeg er inaktiv. Mail: ronjen@online.no |
||||||||
Jag har fixat igång era och den stora högen med alla andra konton som också hamnade mitt i akutflytteländet. Så nu ska det bara vara att logga in glatt ![]() Välkommna ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Re: datahaveri
Halloj! Efter lite letande hittade jag ditt användarnamn: aero5,9 om du klickar på logga in uppe till vänster så kommer du på nästa sida se en länk som heter: "Jag har glömt mitt lösenord. Maila det till mig!" _________________ ![]() |
||||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12 >> 1 besök senaste veckan (23405 totalt) |