| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf 2003 - övningskörningstrackdaybil
|
217 besök senaste veckan (4830 totalt) |
|
Re:
Gött med en checklista! <3 _________________ Andreas Lindkvist - Glassätar-Porsche Cayman 2.7 |
||
|
Men det är då själva fan att man ALLTID måste dubbelkolla allt och INTE lita på någon/något.
Av en total slump visade jag frun vad vi köpte till Golfen igår, och upptäcker då att flänsen inte ser riktigt rak ut. Som tur är så är det inte den sidan som är trasig, men riktigt jävla surt att inte få båda bytta samtidigt när man ändå har bilen på lyften för att byta bromsvätska. Eller ska man orka ta en omväg via Örebro till garaget? Det är en timme som jag egentligen inte har "över" idag.
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
|
Slitagevarnaren hade jag sönder på nya beläggen. Två abs-sensorer vill inte vara med.
Bilen "är inte helt förutsägbar" under hård inbromsning. Dock skönt utan abs. Känslan ❤️
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
|
Tack för medåkningen igår, bettan spinner fint.
PQ34 är en fin plattform. Vingen gjorde sitt också, skoj att ni fick på den så snabbt. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
VW Golf 2003 - övningskörningstrackdaybil
|
217 besök senaste veckan (4830 totalt) |
