Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1294 besök totalt |
Ny film från ringen, Grand Prix -67
Nu har jag lagt upp ett program från kanalen Speed, denna gången handlar det om 1967 års Grand Prix på ringen, i färg och en massa trevligt foto från depå mm, ca 130mb och 22 min långt DIVX: Jag har inte så mycket brandbredd så jag hoppas servern håller sig uppe http://www.rs1800.net/filmer/ringen1967.avi _________________ :: Mikael Lindqvist |
Riktigt trevlig film
![]() var intressant att se teamen anlända till banan och särskilt då kontrasten mellan tex lotus som kommer med en buss och Bonnier som kommer med en amazon kombi och släp ![]() Edit stavning _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
FANTASTISK film!
![]() ![]() ![]() ![]() GPL har trots allt lyckats hitta en del av känslan! ![]() Så himla kul o se gammal F1 och speciellt på ringen, blir inte så mycket bättre. Kul och se den täta fighten mellan Brabhamen och Ferrarin om vad som tillslut blev 2:a plats. Mer sånt! ![]() _________________ Johan Meissner |
Blir nästan tårögd, vilka människor, vilka maskiner!
Fahrerlager med omnejd ser ju nästan likadant ut idag, K-märkt måntro? Lassievarning: Min faster har blivit skjutsad av Jo Bonnier i Stockholm under det glada 50-talet. Hon hade tydligen nån väninna som var flickvän till honom. Alfa Romeo var fordonet de färdades i. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
Jag har inte laddat ner filmen men jag antar att det är den samma som finns att köpa på Duke som VHS (och kanske DVD)?
Jag tror det stämmer att det gamla depå-området är typ K-märkt. Det måste det väl vara, annars skulle de väl ha rivt det också när de byggde GP-banan. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1294 besök totalt |