| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Porsche Cayman 987 '08
|
103 besök idag (8269 totalt) |
|
Re:
Mmm.. basmodellen har blivit väldigt prisvärda om man handlar på rätt del av säsongen.. Den här rattmodellen finns i både senare macan och i GT4-modeller men i gt4an är de ofta med svart istf silver har jag sett.. Änsålänge väldigt nöjd med ratten.. nu känns bilen mer ålderslös 😍 _________________ Andreas Lindkvist - Nu: Porsche Cayman Då: Miata NB Turbo+kompressor Tidigare: 981 GTS, Miata NB2, Lancia Delta HF Integrale 16V, Miata NA FE3+ITB's.. |
||
|
Efter att ha jobbat med lite beställningar i tomteverkstan ett tag så fick jag äntligen tid att börja grejja lite med porschen igen.. nu inpassningen av innertaket / headlinern som kom tillbaka från tapetsören här i Onsala..
Hon hade god framförhållning och lämnat lite utstick så att jag kan passa in med panelerna och så när jag sätter in den i bilen så nu är det dags att limma in och beskära..
_________________ Andreas Lindkvist - Nu: Porsche Cayman Då: Miata NB Turbo+kompressor Tidigare: 981 GTS, Miata NB2, Lancia Delta HF Integrale 16V, Miata NA FE3+ITB's.. |
||
|
_________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Porsche Cayman 987 '08
|
103 besök idag (8269 totalt) |