| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Blästra och pulverlacka fälgar i Sthlmstrakten?
|
5328 besök totalt |
|
Någon som vet nåt bra ställe i Stockholmstrakten som blästrar och lackar fälgar till bra pris? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
isaxsons i ursvik/sundbyberg blästrar å pulverlackar.
jag betalade under 2 lax för fyra 19" fälgar, har lämnat en del fälgar där med gott resultat _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||
|
Och det var inklusive blästring innan dom lackade? Det var ju inte så farligt i så fall. Blir till att slå dom en signal och kolla lite. Tack för tipset
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Är det nån som har färska priser samt ifall dom fortfarande håller på med privatpersoner, dåligt med telesvar nu i semestertider
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||
|
Re:
Ringde i våras då ville de ha 5000kr för en framvagnsbalk så blev pensel. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Nu var det ett par år sen, men jag lämnade ventilkåpor, insug m.m. i alu till Sulalampis blästring i Södertälje, och hämtade delarna pulverlackarde och klarta hos Danbolack, också i S-tälje. Smidigt.
_________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||
|
min uppfattning är att det är bättre att åka dit och visa/prata med dom. Killen som är "kundmottagare" är bra och flexibel. Har alltid fått vettiga förslag och bra utfört. Om man inte måste ha kvitto måste in de heller...har jag hört ;-)=
_________________ Thomas Thorhuus Porsche 964 Carrera 2 "CUP-tribute" |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
5328 besök totalt |