Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5166 besök totalt |
Jag har gått från ungefär 68kg till nuvarande 87kg på tre år utan protein, kreatin osv...bara ren svensk husmankost och mycket chips och Burgerking ![]() Som du säger så ska man också äta mycket för att vinna i muckelvikt men är man matvrak så kommer det naturligt. En av största anledningar för träning i mitt fall är för att hålla vikten i schack. Personligen tycker jag att bantning är det absolut värsta som finns...skulle hellre löpa en timme extra än att låta bli äta :-) _________________ G o r a n A m c o f f |
||
Mer muskelmassa kräver mer energi ,= snabbare vikt minskning _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Viktiga egenskaper för en förare att träna utöver "ren" fys dvs styrka och kondition
anser jag vara reflexer, koordination och balans (även split-vision för tävlingsräjsers). Uthållighet inom dessa områden i kombination med styrka och bra syreupptagningsförmåga ger bra precision och koncentration över tiden. Exempelvis jonglering(split-vision), klättring, gymnastik, boxning/brottning, snowboard/skateboard mm. _________________ Kjell Pettersson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5166 besök totalt |