| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Alzens 700 hästars UFo på ringen..
|
3505 besök totalt |
Jag tycker det ser mer ut som att den vita E36-BMW'n kommer för högt upp på curbsen och tappar bilen??
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
Men om han inte hade kört om där så hade den vita inte behövt hålla så långt till höger, så lite skyldig är han tycker jag.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Var det inte från Scheids blåa M3 GTR då? |
||||
om han är så dum så han kör av när han går ur spåret så tycker jag han får skylla sig själv. Visst skall man hålla undan för snabbare bilar men bara om man kan göra det säkert. |
||||
Jag vill också ha det till att M3 GTR'n är oskyldig. Bilarna är ju långt ifrån varandra, det är ca 6-7 meter kvar till ev. plåtkontakt. _________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
Ingen fara för min del, jag mailade tillbaka till Mike Frison och förklarade läget för honom och fick svar igen - det är lugnt.
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
Va bra! det vara bara menat som en vänskaplig pik om någon uppfattade det annorlunda. |
||||
Man kanske skulle sluta posta inlägg mitt i natten när man inte ens vet vad man heter.
|
||||
Yey!!! Idag kom den...
Fest och glädje!
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
|
Tittade på den igår kväll...
Jag såg ut så här låna stunder Fast inte så rund och gul
Ibland när det var omkörningar såg jag ut så här Fast inte så rund och lila
Fast den mesta tiden satt jag så här Fast inte så rund och gul
Man minst sagt säga att det var en orgie i ylande diff
Enda jag skulle se mer av är utifrån. Den låter ju såååååå gott! Särskillt i verkligheten! Köp filmen! Man blir sugen på att på
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
![]() |
Nürburgring
Alzens 700 hästars UFo på ringen..
|
3505 besök totalt |