Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4978 besök totalt |
![]() När lådan rasar kan du ju veta att vi förmodligen är billigast i Sverige att renovera automater.............eller är det en manuell?? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
De va inte de jag mena... det va mer ett svar på vad Fredrik - SLC skrev,
Jag har inget imot raktfram åka... jag e ofta o tittar på tullinge mm _________________ //Emil Wahlund /Haninge |
||||||
Sorry, jag var lite otydlig där. Jag menar att Getaway och dylikt inte har nåt med streetrace att göra. Alltså att man inte ska blanda ihop äpplen och päron... Att det har med ämnet i tråden att göra är jag med på. _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||||||
Jag vet en sak i alla fall...
![]() Så fort jag hamnar i Silverpilen, och får gasa lite - så försvinner alla världsliga bekymmer - jag har SKITKUL oavsett om det är en kurvig landsväg, bana, strip eller rent av ett mörkt industriområde. Konbana däremot (jag är totalt kass på det)... ![]() Min bil är byggd för min skull, och jag vill åka hyfsat fort rakt fram (12,72 - 177), det skall gå undan i kurvorna (skall under 1.20 på Gelleråsen i år) - och det skall bromsa av bara h-vete (ni vet, känslan av att man måste kisa lite så inte ögonen ramlar ut?). ![]() /J - morgonyrisk - med Silverpilen BACK ON TRACK!!! ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4978 besök totalt |