Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1199 besök totalt |
sökes: motorbyggare mm till min racerbil
efter att ha sett hur lite tid jag kommer ha dom närmsta åren, så har jag kommit till insikt att om det ska bli ngn racingsatsning nästa år (eller öht i framtiden), så måste jag hitta någon som kan plocka ihop mina motorer(och även andra saker i drivlinan) och gärna till ett hyggligt pris. om ngn känner sig manad och känner att kunskapen finns, så kan det nog bli ett givande samarbete. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
Opel speedster?
På firman (S&S Performance) har vi sysslat lite med ecotec:en + att vi genom åren byggt en å annan motor av allehanda fabrikat. Går nog att göra ett vettigt pris om det inte är brådis... _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
trevlig sida
![]() känns som det kanske är lite långt till ö-vik ![]() menar du att ni skruvat ihop några schyssta 2.2l ecotec 02-> dvs l850/l61/z22se ![]() inte många som ens vet hur den ser ut ![]() tack för erbjudandet och om inte det dyker upp ngt inom snar framtid, så hör jag av mig. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Skruva banåkabil
![]() |
1199 besök totalt |