| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
"SAAB 600" video - klart frän
|
2017 besök totalt |
|
grymmaste motorljudet på länge iaf tyckte jag! http://www.topfun.com/Download/aghin _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
kan inte ens försöka (saknar ju 4wd )... men det lär ju bli litte filmer i sommar.
& en skall väl få efterlikna denna... fast jag vill testa 3:an hela tiden i stora cirklar / 8:or _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
en polare köpte en 1988 delta 8v med 265 hk & 9x16 fälgar med 215/40-16 däck... den höll en hel sommar för hans körstil (sedan kom en gärdsgård ivägen) - varav mkt var just detta med ringar i 2:an _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Vad jag menar att det ar resursloseri, de bilarna ar valdans effektiva och vackra att se och hora nar de kors effektivt. Vill dessutom papeka att jag inte har nagot emot vare sig drifting eller konstakning, men jag gillar att kika pa snygga bilar som gar brett och valtrimmade tjejer i trika..
_________________ Anders Hansson |
||||||
|
tanken jag hade är att Lancian är en såpass ovanlig bil och då kompisen har en vet jag att det är svårt att hitta delar m.m
därav synd att "misshandla" lancian så... ( sedan att den är rallyhistoria gör inte saken bättre..) att göra det med andra bilar gör mig dock inget...
hänvisningen till Toyotan var mest en personlig gliring till kristian som startade tråden..
_________________ MackeMaehlum |
||||||
|
mycket effekt verkar ju utnyttjas och det bygger värme, samtidigt kör han inte så fort och inte rakt fram. Borde ju rimligtvis inte vara helt bra. Sen får säkert diffarna jobba en del också.
Men det är ju trevligt att den används, man får väl anta att den inte står i ett garage och tas ut en gång om året för att burna åttor.
Acke: Låter konstigt, jag blev förundrad över hur busenkelt det var att hitta delat till Deltan, grymt snabba leveranstider också jämfört med Alfa Delar och billigare. Billigare försäkring än en 75 TS också.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
|
2017 besök totalt |