Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 2869 besök totalt |
Helt, rätt! Det hela får avgöras under en ölprovning på ort och ställe! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Att svamp är godare än öl? ![]() ![]() ![]() Möjligen godare än motoröl. ![]() |
||||
Nisse,
Bara en stilla fråga. Vad var orsaken till att du som moderator gick in här? Tycker du att diskussionen gick för långt off-topic eller har rejsa någon speciell inställning till alkoholfrågor? Jag tyckte det bara var några glada tillrop som vi ofta ägnar oss åt här, inte minst i Nurburgring delen av forumet. De kändes tämligen oförargliga och även om det kanske var ett par passningar för mycket så var det väl långt ifrån urspårning? Vill bara veta vad som gäller. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Jag tyckte att det blev lite för mycket om alkohol och jag känner ju också till Magnus inställning till denna typen av diskussioner här på rejsa. Annars så gör det mig inget om det gnabbas lite internt. Även jag kan gärna diskutera eventuella skillnader i öl-/svampsorter. Fast inte här.
![]() Liknande diskussioner har ju även fått personer att lämna andra Ringen-forum och så vill vi inte ha det här. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 2869 besök totalt |