Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (12100 totalt) |
Grattis till ett kul bilval (även om det inte var oväntat). Finns onekligen spaltkilometer på allehanda hemsidor med vad man kan göra för att modifiera sin 318is.
Ses i vår/sommar ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
Gött!!
Gör som oss satsa på HT2-serien! Det kan behövas lite fler bmw:s Det skulle väl vara gött med två vita e30 jämte varandra i depån! Lycka till! ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Hallå Axel! Risken är ju rätt stor att det blir som du skriver ![]() Fast kanske inte redan till kommande säsong. Ni behöver nog skynda på med eran för att bli klara också. ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Ja som du säkert vet så är det Erik och hans pappa som står för det mesta utav byggandet. Jag får inte riktigt tiden till att räcka till ![]() Men de jobbar på bra! och även om vi inte hinner klart till denna säsongen så hinner vi säkert att testa lite. Sen så ska det rejsas. ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Ser najs ut, men är det inte 4:e advent idag? ![]() ![]() Grattis till köpet! Så det blev en BMW o inte en Porsche? Det funkar säkert minst lika bra, BMW är ju en mycket aktiv klubb med egen räser-serie också! ![]() ![]() Hmm... Hur ser man att det är en iS och ingen is ??? Märket på bakluckan tyder väl på en is-variant? ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
is har en lägre framspoiler + en läpp på bagageluckan och saknar dimljus har jag för mig? ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Tack! 4de advent? Jo men jag har inte så många framvagnar ![]() Det finns inget som säger att man inte kan ha Porsche också. ![]() Vi får väl se om jag hittar nån jag vill ha till rätt pris. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Nä det har inte AL tillverkat. Vi ville ju ha den i år ![]() ![]() ![]() Uttag för oljekyl är det ja. Nu är ju frågan vad man ska ha för kyl bara. Hur stort behöver man? _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Jag kan berätta vilken kyl du ska ha om du berättar vad den där mojängen kostade och vem som sålde den. ![]() En kyl från en 325 E30 är bolt on i fästena som finns färdiga och klarar av S14 i M3an. Det går att hitta kylar för några hundringar runt om i sverige. I min källare ligger det två stycken och väntar. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Köpte den av en polare. Du har PM ![]() Saab har väl oljekylar på alla sina moderna turbobilar? Det borde ju finnas obegripligt många såna runt om i Sverige. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
om jag inte har helt fel så sitter det oljekylare på alla saab turbo. Jag hade det i alla fall på min 88:a _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Allt går att lösa. ![]() Det är värt ett test i alla fall... Själv är bäste dräng. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Den kommer inte passa rakt på kan jag säga. Möjligen med ny bult och lock.
Har ni kollat ngt på oljesystemet i en M42? "Intressanta" lösningar... ![]() Ser fram emot era beställning på en av mina när ni ger upp. ![]() ![]() Man kanske tom skulle sponsra er med en...bara för att... ![]() Ska följa eran lösning med stort intresse. Konkurens är bra för utvecklingen. |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (12100 totalt) |