Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Koll på toppfarten i slutet på rakan? (splittad tråd)
<<   1, 2
2264 besök totalt
Hazze
NuEVO El Stockholmo
Här sen Nov 2002

Njaa, rattlåsrejs-intresset finns nog kvar för mig fortfarande till stor del men banrejsing har tagit en markant överhand... Det märktes när jag ramlade ner för Scirocco-ravinen (internt skämt) och när vi började modifiera Camaron allt mer !!

Andra delen är omredigerat till Köra Nordschleife-forumet ! Under Hastigheter-tråden..

S.C.S
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Hazze skrev:
När vi ändå pratar hastighet så kommer jag in på Nordschleife och Karusell..... Hur snabbt kan man gå där innan man glider över betongdoseringen och smackar in i avbärarräcket ??? Peeter och andra garvade ring-förare som provat det "in real" s.a.s. Jaa, inte kanske så ordagrant s-m-a-c-k-a-t in i räcket men kanske provocerat så långt att vagnen tenderar till att släppa !?!?! Jag är nyfiken !!!
Låter som en eminent tråd att starta i Nordschleife-delen av forumet?

NuEVO El Stockholmo
Här sen Nov 2002

Men........ Huvudforum Banträffar, bilar, spårval, Nürburgring etc, etc... ??? Men Nordschleife handlar väl om Nürburgring om jag inte tagit fel ????

Näe, jag förstår din poäng och det är fixat !! Det är trots allt tillrättavisandet som styr det här forumet till det isärklass bästa !! thumbs up

S.C.S
Citera
Sen(t)färdig
Ystad
Här sen Feb 2003

Angående det där med att varva. Åkte med "molle" under publik åkning på Knutstorp i sommras han kör en roadspor mazda rz7. När varv mätaren var i botten vid 8000 tändes dioder sidan om på instumetbrädan när den tredje tändes växlade han hm många varv blir det.. Hastighetsmätaren var urkopplad men oj oj jag levde på den upplevelsen i flera månader. thumbs up

Koll på toppfarten i slutet på rakan? (splittad tråd)
<<   1, 2
2264 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande