| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Så här bör ett garage se ut!!!
|
6445 besök totalt |
|
Jag reagerade på det otroligt onödiga golvet å dom veka takstolarna! Men inte sku jag tacka nej till garaget för det! Undrar just hur taket sku palla med snön som kommer här upp i norrbotten?
_________________ Lars Wennberg ----------------- Audi S4 -92 (bruksbil) Golf GTi 16v -87/-91 (Pågående projekt) 242DL-T -75, flippfront å allmännt råball! (Pågående projekt) |
|
Hehe, tror inte den killen har några problem med att bryta upp och gjuta nytt golv när det spruckit
kikar man på hans andra album så finns där mkt dyrgripar
Men för övrigt, så är garaget byggt i amerikansk stil. På liknande sätt byggs vanliga hus och allt annat med tjock bottenplatta och klena ribbstolar...det är en av anledningarna till att amerikanska hus försörs så lätt vid orkaner osv... Tacka vet jag svensk byggkonst
_________________ //Mikael Olsson, |
|
Nice, men tacka vetja mitt fina lilla garage/verkstad där jag har min hemmagjorda vedpanna, mitt trägolv med gummimatta över, mitt Biltema skruvstycke, och mitt käraste projekt (som kanske på sin höjd kostar ca 40 000 kr...). Där inne eldar jag upp värmen i min fina panna tills det blir gött,
skruvar på bilen när snön yr utanför det lilla fönstret för att sedan ta en kopp kaffe som jag har i min termos....mmm....Nä va sugen jag blev nu på att meka, tror jag går ut en sväng...
_________________ Imre Jenei |
![]() |
Bilder o videos
Så här bör ett garage se ut!!!
|
6445 besök totalt |