| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Svängvänlig mustang!!!
|
2 besök senaste veckan (5058 totalt) |
|
bilen har diffusor bak och slätt underrede.
Han är medveten om viktökningen, men ville dra ut avgassystemet bak pga ljudnivån. Avgassystemet syns inte från kupén och hela kupén är tät.. |
||||||
Ge mig hans nummer så kan jag skrika lite till på honom.....
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
|
Annars kan du lägga till 10 och köpa min...
http://www.blocket.se/view/4067756.h
|
||||||
|
Som gammal Linköpingsbo (Kungsberget) så har har man ju full tillförlit till fordon från Östergötland, men jag måste nog få min såld först....
Vad är det för växellåda? Måste bifoga en bild på hur världen borde se ut....
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
|
Förresten varför dra avgasröret sådär långt tillbaka? Varför inte bara gå ut så snävt som möjligt?
och för er som undrar varför man är V8-frälst så lyssna bara på detta. Man LÄNGTAR till sommaren då RIKTIGA motorer kommer ut garagen.... http://www.deadendcruisers.com/video _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
|
Hur vore det om du började läsa det jag skriver till dig?
|
||||||
Det var ingen kritik mot Mustangkillen, han vet nog vad han gör.
Ville bara visa hur en Camarosnubbe hade gjort.....
och jag medger att ljudet kan vara påfrestande längre sträckor och speciellt olämpligt om man vill åka på svenska banor där man åker i cirklar och inte bara rakt fram.... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||||
Ja... Kanske låter lite mycket men det måste ju krylla och ponnys under "huven" på det åket :woot: _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||||
gissa varför den står ute i en öken
|
||||||
|
Kan man få veta mer om den svängvänliga mussen? typ info om motor, låda, bakaxel och kanske fler bilder på hjulupphängningar mm? har killen nån hemsida kanske?
Grym bil förövrigt.. _________________ Mvh Mattias FB: hahlinengineering Camaro -69 och Volvo 142 GTR |
||||||
_________________ Peter Karlsson |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Svängvänlig mustang!!!
|
2 besök senaste veckan (5058 totalt) |